söndag 12 oktober 2008

Detta tenderar att mer och mer bli en avancerad tekniksida. Här är en bild på min senaste "jagkanintelevautanteknikpryl". Min Walkman och telefon förstås. Har en längre tid lyssnat på Mp3 ljudböcker i en lånad Mp3. Den har varit bra. För mig. Men kanske inte bästa modell. En som min exsambo har fått som reklam. Upptäckte när jag lyckats få in en bok i min "Walkman" att det jag haft kunde bli bättre. För det första fick en hel bok plats. Glädje! Innan har jag fått lägga in några kapitel i taget. För det andra så upptäckte jag att man kunde höra vad uppläsaren säger. Det kunde jag inte riktigt så bra innan. När jag tog mina promenader såg jag lite ut som Jerry Williams då jag hade ena handen för örat. Trodde nämligen att jag kunde höra bättre då. Om jag liksom höll över hörsnäckan eller vad det heter. Nu kan jag gå med armarna lätt svängande vid mina sidor... Kanske dags för att sätta ett par stavar i de nu fria händerna...

Inga kommentarer: