måndag 27 april 2009

mailmassutskick

Jag som många andra får säkert roliga, finurliga, tänkvärda, kloka budskap och massor med änglar i våra inkorgar. Sådana där utskick som figurerar runt via mail världen över. Vissa säger att du kommer bli lycklig i morgon kl 10.28, vissa säger att du är vacker "trots" att du är kvinna (jag vet. Sarkasm), vissa beskriver att vi kvinnor är smartare än män, vissa säger kloka ord... Ja! Ni vet väl vad jag menar. Många går förbi obemärkt. Sen kommer vissa som fastnar. Som denna fina bild.
Jag får även mail med bilder på kattungar och de är söta. Tror dock jag har fått en överdos av kattungar och hundvalpar, för jag tenderar att scrolla kvickt förbi dem.
Jag undrar vem som producerar alla dess mail. Är det Gates?
Vill även passa på att berätta att mitt liv förändrades inte nämnvärt idag kl 10.28. Fast jag skickade vidare till 7 stackare som nu troligen går runt och väntar på en stor förändrande händelse i morgon kl 10.28

Inga kommentarer: