måndag 6 april 2009

mer malmökonst


Bild: Bud Get

Har fortfarande en havererad dator. Har dock lärt mig nya tekniska trix. Nya för mig i alla fall!
Foto med mobil och sen blogga med samma mobil. Strålande!

Här en bild på ännu ett exempel på Malmös konst. Ett så kallat kommunalt budskap. Som jag tolkar det ska man placera sig i hukande ställning bakom ett styck hund, när denna är "nödig" (skriver nödig för jag vill inte skriva bajsa i detta forum fler gånger) håller sin svarta påse i en lämplig vinkel och med hjälp av den medhavda lilla skopan styr man det hela, rätt ner i påsen. Tada! Fix och färdigt. Ett mångbottnat budskap, som jag ser det.

4 kommentarer:

Vintage Victoria sa...

Härligt med Malmökonst! Tillfälligt fel på min mail så jag kan inte komma åt ditt mail med mobilnumret, passar det att jag kommer vid 10.30-11-tiden imorgon? Avsändare "Hon-den-besvärliga"

Bud Get sa...

Aha!Förstår varför du inte svarat.
Nu har jag strulat...
Har ordnat barnvakt och är på jobb i morgon. Kommer hem vid 15.00 och är hemma på kvällen...
Din like
Hm!tfn. Kan man skriva det i blogg?

Vintage Victoria sa...

Vad skönt att det inte bara är jag ;-)! Kom på att svärmor kommer på middag imorgon em men det går kanske att lösa ändå. Hoppas jag kommer åt min mail imorgon bitti då ringer jag och vi kan bestämma - inga telnr på bloggen :-)! Godnatt!

... cilla sa...

Du är ju riktigt tekniskt bevandrad nu, min vän!
Där ser du, inget ont som inte har något gott med sig! :-) Datorn havererar men du lär dig något nytt coh går runt problemet så att du kan fortsätta med ditt bloggande! Underbart!
Kram C