onsdag 18 mars 2009

sova

bild: www.ostangard.nu

Här har jag sovit de senaste helgerna. Det är rum F på Östangårds B&B. Jag rekommenderar å det varmaste en natt i rum F. Här sover man gott. Jag gör i alla fall. Här har jag ingen dator och därför kan jag inte blogga. Här är det mycket jobb, därför hinner jag knappt logga in på en dator. Jag, mina systrar och svåger håller för fullt på att göra i ordning Östangård för öppningen den 4 april. Alla helger håller vi till på Östangård. I veckorna är vi på våra "vanliga" arbeten. En av oss jobbar dock redan heltid här ute. Förra helgen var Ystads Allehanda där och intervjuade oss. Förra helgen hade vi också översvämning i toaletterna. Förra helgen kom vi (läs: de andra) även på att om golvvärmen är på i rum G så slutar vanliga värmen att fungera i personalboendet. Eller nåt sådant. Det är logiskt. Eller? Massor med nya upplevelser och utmaningar. Eller om jag uttrycker mig lite mer drastiskt. En jäkla massa problem. Mycket händer, mycket som inte är datorrelaterat därför bloggar jag inte.

Inga kommentarer: