måndag 30 mars 2009

malin karlsson


Bilder lånade av Malin Karlssons hemsida

Dessa helt underbara hundar och nåldynor i form av kanelsnäckor är gjorda av Malin Karlsson i Malmö. Dessa kom med personlig leverans till mig i går och de ska säljas på Östangård i sommar. Tyget är screentryck och sen är de handsydda. Fick även handsydda hättor till baby i återanvänt material. Känner mig fortsatt glad över att få ta del av personers alster och kreativitet.

Obs! Jag har lärt mig att länka. Testa gärna för att se att det fungerar.

4 kommentarer:

... cilla sa...

Det funkar! Du är ju en fena på att länka nu!
Kram C

Bud Get sa...

Japp!
:)

Vintage Victoria sa...

Oh vilka fina kanelsnäckor och hundar, jag som samlar på nåldynor (också)........

Bud Get sa...

De är jättesöta.
Har sett din samling av globar som jag tycker är helt fantastisk.
/L