onsdag 31 december 2008

Butik

Östangård

Jag ska gemensamt med mina systrar och svåger i sommar driva ett Bed & Breakfast ute på Österlen i Skåne.
På detta ställe finns även en butik.
Nu söker jag saker att sälja.
Jag har ett antal bloggar som jag regelbundet läser. Har upptäckt att Sverige är fullt med kreativa, skickliga och företagsamma personer.
Det är utifrån dessa anledningar som jag nu kontaktar er. Kan det finnas någon som kan tänka sig att kanske sälja sina alster i vår butik i sommar?
Eller känner ni någon som kan tänka sig att göra det?
Ni får gärna vidarebefordra denna förfrågan och kontakta mig.
För enkelhetens skull så är det troligen en fördel om man befinner sig i Skåne med omnejd.

Jag skulle uppskatta det.
Jag skulle verkligen uppskatta det!

Stället vi ska driva heter Östangård. Här är en länk http://www.ostangard.nu/index.html
Det företag jag driver med min syster redan nu, heter http://www.kompetina.se/
Min mail är lotta@kompetina.se
Hör gärna av er med tips
Lotta

1 kommentar:

Annika sa...

Gud vad roligt det låter! Och man blir ju lite sugen på att komma dit och bo, ser supermysigt ut. Tyvärr kommer jag dock inte kunna bidra med några virkade alster, jag jobbar på en virkbok, så virktiden kommer läggas på det denna vår. Men lycka till! :)