måndag 16 juni 2008

Foto från killarnas rum.

Bilden på Kalle satte vi upp i vintras när vi förberedde oss för termobyxsäsongen. Men det blev sparsmakat med vinterväder som krävde denna utrustning.
Nu kilar vi dock runt i byxor som låter ritsch ratsch... Regnbyxor!

Bilden med stolen och Dunderklumpen är ett av mina fixa billigt projekt. Stolen köpt på loppis i Danmark 20 kr, tyget hittade jag på ett loppis i Malmö långt ner i en låda, även det 20 kr. Slutsumma; 40 kr + lite färg
Måste dock bekänna en sak. Denna stol var inte så billig som jag vill få er att tro.
När jag skulle packa in stolen i bilen tryckte jag lite lätt in den i framsätet. Måste ha träffat framrutans akilleshäl. Den sprack! Framrutan alltså!
Så den egentliga slutsumman blev: 1040kr + lite färg + en inte allt för glad sambo. Men förutom denna enda gång så brukar jag få till det, med billiga medel. Ja ja! Kanske inte alltid. Några få andra missöden kan ha uppstått...







Inga kommentarer: