onsdag 14 maj 2008



Omstart!

Blogga och lägga in bilder kan vem som helst...
Eller alla utom jag...
Jag började förra året och insåg att det var inte så enkelt, utan man måste lära sig och kanske tom läsa instruktionerna.
Så!
Gjorde jag det?
Nix!
Men nu har jag gett mig den på att försöka igen.
O kolla! Jag har fått in en bild.

Vad är det då för bild? Jo den är en bild på vad jag gjort i stället för att lära mig att blogga. Det är en bild på en del av en inredning jag har arbetat med. En bild jag tagit. Platsen är ett väntrum någonstans i de mest centrala delarna i Stockholm .
Det är även den första bilden på förhoppningsvis en lång rad av flera, på inredningar och annat jag har gjort och gör.
Min tanke är att detta är en början på eller en introduktion till en idé jag har som ska leda till mer.

Inga kommentarer: