tisdag 27 mars 2012

På tal om gult













Foto från min äldsta sons rum. Han är 15 år och har en imponerande syn på sig själv och omvärlden. Tycker han om en sak, så gör han det. Vad andra säger... Det rycker han bara på axlarna åt. Vadå! Säger han. Jag gillar ju det. Gult är en sak som han gillar. Det kan man tydligt se på kläder, men även i det så kallade tonårsrummet. Tavlan med kinesiskt tecken (som jag glömt vad det betyder) har han själv broderat. Resten är beställningsjobb från son till mor. Den gula bollen har jag gjort och mallen för den har jag hittat här på How about orange

4 kommentarer:

Mari sa...

coolt

Mari sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mari sa...

det kan jag allt tänka mig att hon gjorde den lilla filuren. med chips och picnickbog så kryper det fram både det ena och det andra :)

RealExams sa...

your post is very interesting i love this blog post thanks for sharing this post.