lördag 2 maj 2009

vill ha vill ha vill ha...

Alla dessa vill jag ha plus resten av de saker som finns i dessa nätbutiker.
När man jag ger mig ut för att läsa bloggar så hittar jag alltid en uppsjö med andra bloggar, hemsidor och butiker med saker och idéer som får mig att känna en intensiv känsla av att jag vill ha vill ha! Precis som när man var liten, envist stod och stampade med foten, bet ihop käkarna och stirrade intensivt in i föräldrarnas ögon och bara ville ha.








ovan kommer från Nest Pretty Things






ovan kommer från Art Star Gallery & Boutique

1 kommentar:

Vintage Victoria sa...

Vilka fina smycken -känner igen känslan av att vill-ha!

Ang din tekniska fråga är jag så glad att kunna stå till tjänst, speciellt som jag lärde mig detta så sent som förra veckan av en annan bloggare.
Du lägger upp bilder som vanligt, använd dig av liten och ingen centrering eller höger/vänster-marginal. Sedan bara drar du dem på plats, ev får du förminska dem något när de ligger bredvid varandra! Voila - lätt som en plätt verkligen! Hör av dig om du mot förmodan inte reder ut det! Ha en skön söndag!